EMEA

/divize
Divize EMEA

Divize EMEA se zaměřuje na 3 oblasti.

Chráněná dílna

Odběrem zboží a služeb od naší společnosti splníte povinnost zaměstnávat zdravotně postižené osoby, vyplývající ze zákona o zaměstnanosti. Ušetříte peníze náhradním plněním a podpoříte budoucnost pracovníků se zdravotním postižením.

Kontaktní call centrum (klientské centrum)

Pronikněte do centra nejmodernějších konferenčních technologií. Začněte organizovat vlastní konference a šetřete svůj čas i finance. Udělejte důležité kroky pro vaše podnikání a využijte synergie audio-webových konferenčních služeb.

Aktivní callcentrum

Spokojenost a prosperita klienta je pro nás záruka dobře odvedené práce! Naší prioritou je kvalitní hovor s jasným výsledkem. S týmem profesionálních pracovníků, supervizorů a teamleadrů pro Vás zajistíme aktivní i pasivní telemarketing.

Co děláme v chráněné dílně

Naší hlavní činností je kompletace kabelových svazků, drobné manipulační a montážní práce, kontrolní i třídící činnost, balící služby, polepy výrobků a zboží, sítotisk a administrativa.

Tým chráněné dílny

V současné době pracuje v našich dvou pobočkách (Hulín, Zlín) více než 40 zdravotně postižených osob, které nemají uplatnění na otevřeném trhu práce.

Proč pracovat v chráněné dílně

Pomáháme lidem se zdravotním postižením znovuobjevit radost z práce, vystoupit ze sociální izolace i zaběhnutého stereotypu a opět získat důvěru ve své schopnosti.

Co děláme v klientském centru

Celé dny si povídáme se zákazníky. Pomáháme s výběrem zboží, nastavením služeb a vším, co je potřeba. Jsme „přítelem na telefonu“ pro zákazníky e-shopů, mobilních operátorů, internetových providerů, poskytovatelů energií a dalších služeb. Abychom nepřišli o hlas, vyřizujeme konverzace i písemně – přes e-maily, chaty nebo sociální sítě. Zároveň jsme kancelářské logistické centrum, které vyřizuje objednávky SIM karet. A protože jsme pilní, nedá nám to a jsme k dispozici nonstop.

Tým klientského centra

Jsme mladý tým plný pohodových lidí, kteří jsou schopni pohotově reagovat na nejrůznější požadavky našich klientů, aniž by se s nimi setkali tváři v tvář. Poboček máme hned několik, a tak často neuvidíme ani některé své kolegy. To ale ničemu nevadí, jsme i tak neustále v kontaktu. Napomáhají tomu naši team leadeři, kteří jsou neustále k dispozici, aby zajistili vše potřebné pro vaši práci.

Proč pracovat v klientském centru

  • naučíme tě komunikovat na profi úrovni, a to se v životě hodí…
  • získáš všeobecný přehled o různých typech podniků
  • jsme flexibilní a oceňujeme to i u našich kolegů
  • šikovné lidi podporujeme v dalším růstu

Co děláme v aktivním callcentru

Nabízíme vybraným zákazníkům dvou větších operátorů hlasové a datové balíčky za výhodnou cenu. Pokud chce zákazník poradit, jsme tu pro něj.

Jde o aktivní poprodejní péči o stávající zákazníky, s přátelským přístupem. Žádné neosobní volání. Co neumíte, rádi naučíme. Zaškolení je samozřejmost.

Tým aktivního callcentra

V našem týmu najdeš mladé holky po škole, studentky i dospělačky. Jsme empatické, výřečné, veselé a stále vtipné. Je radost být s námi v jedné kanceláři. Co ještě nevíte, se u nás rychle dozvíte…

Proč pracovat v aktivním callcentru

  • Jsme skvělý kolektiv ukecaných ženských, které rády pomůžou zákazníkům.
  • Dáme ti notebook, sluchátka a kafe k tomu.
Volné pozice v divizi EMEA

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Veronika

Veronika

HR manažerka

Karolina

Karolina

Personalistka

Zaujala tě některá pozice?

Domluv si kafe s Verčou nebo Kájou.