Reklamační technik

Jsi komunikativní? Dokážeš se poprat i s negativním názorem? Pro naši skupinu internetových obchodů hledáme zaměstnance na pozici samostatného reklamačního technika.

Co budeš mít na starost?

  • řešení reklamací jak externích, tak interních
  • elektronickou, telefonní i osobní komunikaci s dodavateli, servisy i zákazníky společnosti
  • reprezentaci společnosti vůči zákazníkům a vyřešení vzniklých problémů k oboustranné spokojenosti

Jaké na Tebe mám požadavky?

  • zákaznicky orientované uvažování
  • samostatnost, tvořivost, vysoké pracovní nasazení
  • schopnost nadhledu a samostatného jednání
  • znalosti práce na PC
  • výhodou je znalost reklamačních procesů, vratek a dobropisů
  • odolnost vůči stresu

Co Ti můžeme nabídnout?

  • hlavní pracovní poměr
  • zodpovědnou a samostatnou pozici
  • příjemné pracovní prostředí v mladém a přátelském kolektivu
  • prostor pro osobní rozvoj a profesní růst – kurzy, školení
  • firemní benefity (příspěvek na stravování, volání a internet za zvýhodněné ceny, zvýhodněné finanční produkty, Cafeteria systém, firemní produkty za zvýhodněné ceny, telefon a notebook k užívaní, vzdělávací systém, zvýhodněné ceny el. energií a plynu, licence Office 365)

Pokud Tě tato nabídka zaujala, pošli svůj životopis na email karolina.kvasnicova@nwt.cz.

Pokud máte zájem o tuto pozici musíte být zaregistrován a přihlášen.

Přidáno: 22. října 2019 16:56:45

Název NWT a.s.
Sídlo společnosti

Forma Zaměstnavatel
Typ Akciová společnost