EMEA

/divize
Divize EMEA

Divize EMEA se zaměřuje na 3 oblasti.

Chráněná dílna

Odběrem zboží a služeb od naší společnosti splníte povinnost zaměstnávat zdravotně postižené osoby, vyplývající ze zákona o zaměstnanosti. Ušetříte peníze náhradním plněním a podpoříte budoucnost pracovníků se zdravotním postižením.

Kontaktní call centrum (klientské centrum)

Pronikněte do centra nejmodernějších konferenčních technologií. Začněte organizovat vlastní konference a šetřete svůj čas i finance. Udělejte důležité kroky pro vaše podnikání a využijte synergie audio-webových konferenčních služeb.

Aktivní callcentrum

Spokojenost a prosperita klienta je pro nás záruka dobře odvedené práce! Naší prioritou je kvalitní hovor s jasným výsledkem. S týmem profesionálních pracovníků, supervizorů a teamleadrů pro Vás zajistíme aktivní i pasivní telemarketing.

Co děláme v chráněné dílně

Naší hlavní činností je kompletace kabelových svazků, drobné manipulační a montážní práce, kontrolní i třídící činnost, balící služby, polepy výrobků a zboží, sítotisk a administrativa.

Tým chráněné dílny

V současné době pracuje v našich dvou pobočkách (Hulín, Zlín) více než 40 zdravotně postižených osob, které nemají uplatnění na otevřeném trhu práce.

Proč pracovat v chráněné dílně

Pomáháme lidem se zdravotním postižením znovuobjevit radost z práce, vystoupit ze sociální izolace i zaběhnutého stereotypu a opět získat důvěru ve své schopnosti.

Co děláme v klientském centru

Celé dny si povídáme se zákazníky. Pomáháme s výběrem zboží, nastavením služeb a vším, co je potřeba. Jsme „přítelem na telefonu“ pro zákazníky e-shopů, mobilních operátorů, internetových providerů, poskytovatelů energií a dalších služeb. Abychom nepřišli o hlas, vyřizujeme konverzace i písemně – přes e-maily, chaty nebo sociální sítě. Zároveň jsme kancelářské logistické centrum, které vyřizuje objednávky SIM karet. A protože jsme pilní, nedá nám to a jsme k dispozici nonstop.

Tým klientského centra

Jsme mladý tým plný pohodových lidí, kteří jsou schopni pohotově reagovat na nejrůznější požadavky našich klientů, aniž by se s nimi setkali tváři v tvář. Poboček máme hned několik, a tak často neuvidíme ani některé své kolegy. To ale ničemu nevadí, jsme i tak neustále v kontaktu. Napomáhají tomu naši team leadeři, kteří jsou neustále k dispozici, aby zajistili vše potřebné pro vaši práci.

Proč pracovat v klientském centru

  • naučíme tě komunikovat na profi úrovni, a to se v životě hodí…
  • získáš všeobecný přehled o různých typech podniků
  • jsme flexibilní a oceňujeme to i u našich kolegů
  • šikovné lidi podporujeme v dalším růstu

Co děláme v aktivním callcentru

Nabízíme vybraným zákazníkům dvou větších operátorů hlasové a datové balíčky za výhodnou cenu. Pokud chce zákazník poradit, jsme tu pro něj.

Jde o aktivní poprodejní péči o stávající zákazníky, s přátelským přístupem. Žádné neosobní volání. Co neumíte, rádi naučíme. Zaškolení je samozřejmost.

Tým aktivního callcentra

V našem týmu najdeš mladé holky po škole, studentky i dospělačky. Jsme empatické, výřečné, veselé a stále vtipné. Je radost být s námi v jedné kanceláři. Co ještě nevíte, se u nás rychle dozvíte…

Proč pracovat v aktivním callcentru

  • Jsme skvělý kolektiv ukecaných ženských, které rády pomůžou zákazníkům.
  • Dáme ti notebook, sluchátka a kafe k tomu.
Karolina

Karolina

Personalistka

Zaujala tě některá pozice?

Domluv si kafe s Kájou nebo Jíťou.